28 de juliol 2008

La Caparra!!!

Escrit per Demolitsteam:

Així una mica ràpid vam organitzar una escapadeta cap a Ainsa el diumenge per fer-la el dilluns al mati. A part del nucli dur d'aquest miniforo, o sigui el Nozone i el menda, aquesta vegada vam tenir d'especial guess start al coco i la seva specialitzed a la que ni la pols s'enganxa de lo nova que esta. Les nostres maxacades reigns al costat semblaven unes pordioseres, jejejeje

Total, que matinada del quinze, amunt amb cafetó a ainsa i a trobar el lloc de sortida que en una primera pasada ens el vam passar de llarg. Ja un cop a la ruta bona amunt, primer per pista bona i després per pista asfaltada, gaudint del paissatge. Passem per campol, un poble abandonar i amunt, que no picava molt però anava desgastant. Arribem a la collada amb una vista de l'altra part imponent, i Yeva al fons. Descens una mica per carretera, fins empalmar una pista que ens dura al començament de la trialera corriol.

Un cop allí bocata, proteccions i avall. El primer tram una mica brut, amb algun esbacer empenyat en xuclar-nos la sang. A destacar d'aquest primer tram que notava que la forquilla em rebotaba molt, fins que paro un moment, seguint la norma aquella de perquè parar a mirar alguna cosa de la bici si ja ho faré més tard, per adonar-me de que baixava amb l'ETA posat i per tant amb 3 cm de recorregut. Ja deia jo que la notava dura .... Sensible que està un a primera hora.

Un cop ja encaixonats al barranc el camí millora, estant una mica més net. Baixem pel costat d'un rierol amb una aigua increiblement neta, però poca. Més corriol fins a sortir del canó, on en una bifurcació de corriols evidenment agafem el dolent. Beneit gps que ens diu lo burros que som i ens torna al camí correcte, que en aquest tram puja una collada per un corriol per dins del bosc. Bastant maco.

Un cop dalt de la collada avall per un corriol ràpid amb algunes trampes per fer-lo entretingut i algun pas més técnic. Jo anava tot encebollat fins que de sobte sento un cop i la roda de darrera que es queda frenada, i quan paro vec que el meu canvi ha decidit canviar de posició, colocant-se dins de la roda. Queda relativament bonic, però poc pràctic. Bona la cara del Coco de "i ara que" i la nostra treient la patilla de recanvi i desmontat tot el trencat per tornar a aparnyar-ho tot una mica. No queda fi del tot, però podem anar tirant.

Més corriol fins un altre poble abandonat, bones vistes, una mica més de corriol i un troç de pista fins recuperar el cotxe, que el sol ja comença a apretar massa, i avall falta gent

A per la següent!!!!
Llàstima que el dia no estigués nítid perquè el lloc és molt xulo. Sobretot la part de Yeva

Fotos Nozone:

Pisteta amunt amb San Martín de fons

Coco amb Campol de fondo

Mirant el paisatge desde Campol

Arribant a la Cortada de Yeba

Colladeta de Yeba, inici del corriol disfrutón!

Algunes fotos del barranc.

El canvi que s'havia encarinyat amb els radis jejejje

Puyuelo

Apa pues, vaig a fer migdiada :P