05 de juliol 2008

GrandValira Bikepark Series ;-)

Doncs això, que dissabte va tornar a tocar bikepark

Aquesta vegada en principi erem colleta, tot i que hi va haver algunes baixes inesperades.

Després d'aconseguir quadrar la logística, que va costar lo seu, va arribar el gran dia.

A les 9:30 estavem a soldeu l'adre, dos colegues meus i servidora. Ens anem equipant, tot esperant que obrint i a veure si arribaven el parell que faltaven. Passada per taquilla i amunt.

Li tirem a la verda d'enllaç cap al telecadira i l'adrenaliner es compra la primera parcela del dia, gairebé en pla. La cosa promet ..... Com que el telecadira encara tardarà una estona en obrir agafem una verda nova que tira cap al telefèric un altre cop. Pujem i anem a fer la blaveta que baixa d'adalt i com que el parell que esperem encara no arriben tornem a pujar i fem la cova, que ha perdut molt del seu encant, estant ara tota autopistatitzada. Però és deixa fer. L'adrenaliner ja ha anat marcant cadascuna de les baixades, i ja ha tingut els seus més i els seus menys, amb ostia de les que fan impressió, amb una passarela que la resta ens em mirat en la distància.

Arribem abaix, recollim el parell que faltave i amunt. Tirem cap al telecadira i li fotem a les dues parabòliques, amb alguna que altra galeta sense incidències. Després li tirem a l'obac, que no coneixia i que m'ha robat el cor. Trialera pirenaica a tope, amb molta pedra i molt nivell, on hi sobrava una mica de fang però m'ha agradat molt. Salvatge, no tot peraltadet i mono amb saltets. Això si, uns 100
metres en pujada al final potser sobren, jejeejeje

Un cop això com que la gent tenia gana parem a fer un bocata, que s'allarga una mica i tornem a pujar. Li tirem a la vermella de les pasareles, en teoria tancada. Tornem a pasar per la megapasarela del matí, on l'adrenaliner i un colega li tiren amb éxit.

Tornada a pujar i divisió del grup, entre els tres valent que van a fer les primeres corbes de l'avet, on a mi o em paguen una fortuna o no crec que m'hi tornin a veure. Decidim tornar-no a trovar a mig camí, aun zona nova de salts que han fet. I aquí festival, on els dos saltimbanquis, l'adrenaliner i el colega del meu nebot, li tiren a totes les pasareles sense coneixement i fotent unes volades espectaculars, mentres la resta anem fent una porra de a veure quin és el primer que s'estonya. Com que amb les pasareles no n'han tingut prou s'acalenten i van cap la següent passarela, una que salta una pista sencera per entrar en un peralte i corba a fons. De les dels videos, vamos. Se la miren, s'acalenten encara més i deicideixen tirar-li. Primer ve l'adrenaliner, que surt bé, vola bé, però cau empuntant fotent.se una ostia del quinze, mentres la bici surt volant fora de la nostra vista. Correm cap a ell però sembla que no s'ha fet gran cosa. Això si, el cas que ha estrenat avui ja el pot donar per amortitzat. A veure si em passen els videos, que són espectaculars.

Arribem al teleféric i jo ja tinc que tirar, juntament amb l'adrenaliner. La resta es queden una estona més, o sigui que ja m'explicaran que tal acaba la tarda. Anem baixant tranquilament, tot comentant la jugada, mentres li intento fer entendre a l'adrenaliner que fotrés tantes castanyes i d'aquestes proporcions no és bo per la salut, i ell em diu que s'ha tirat tota la setmana veient videos de freeride i que potser per això tenia les hormones més alterades que d'habitual. Li proposo que la propera vegada es pasi la setmana mirant pelicules d'aquelles de senyors i senyores despullats donant-se alegria al cos, que així estarà més relaxadet i de pas també farà exercici, jejeje

El deixo a pont, a esperar que el reculli la seva mare, i tiro cap a casa amb les meves femelles. Aquest em sembla que aquest nit dormirà pla!!!

Nota 1: Grandvalira també està molt autopistatitzat, a veure com evoluciona la temporada.
Nota 2: Al salts impressionava veure volar la bici de l'adrenaliner i la meta 55 del colega. Deu ni do lo que aguanten les bicis, tot i que com s'hi animin molt no se el que duraran, jejeeje

Estic pendent de que em passin el videos, que són espataculars, i en quan tingui alguna estona ja penjaré alguna foto que vaig tirar, però no crec que valguin gaire la pena. Haig de pensar a recargar les piles de la càmara ....

Salut, sobretot tu, adrenaliner, jejeje
Les fotiquis

El sexteto matador ;-)



El meu colega cerveri, en mode descender



I per últim dues del guanyador per golejada del gran premi estrella, tant en el seu apartat quantitatiu com en el qualitatiu ;-)




A per la propera!!!