07 de juliol 2008

Salinas - Plan de Sevillún - GR Salinas

Escrit per Nozone
Només arff i més arffsss
Com continuïn autopistatitzant els bikeparks, el proper estiu jo ja los enviaria a pendre pel sac i me dedicaria a fer rutes pirineaiques al 100% jjejeje.

Quina ruta més guapa que vam fer ahir! Ha valgut la pena fer els 12 km de pujada inicial per fer "només" 6 km de baixada...

A veure si aquesta tarda tinc una estona i poso les afotos!

Croniqueta:

16:30 trobada a alfarras. Carreguem les bicis a la meva "bala" blava. Quan estava tot ok, apreto el freno de darrere de la meva reign i freno petat, pafff, lo cable fora de lloc. ostia puta collons i cagaments varis. No hi ha temps per perdre i decidim anar a casa meva i agafar la rigida jejejejejejjejeje

Fem via i portem 45 min de retars. A les 19h ens podem a pedalar. Feia una temperatura ideal, 26º. 6 km de pujadeta lleu per asfalt que semblava que teniem el freno apretat... com s'ampeguen les rodes! pero es va fent...

Llavors 6 km per remuntar 500m de desnivell. Una pujadeta potent que s'anave fent. En una hora ens la ventilem. Sort que les vistes són guapíssimes i la pujadeta se feia "amena" pq "se las traía".

Arribem al Plan de Servillún (aprox 1450m), al bord de la posta de sol, unes vistes acollonants i uns contrastes més acollonants encara. Fotos a tutiplen, pedalar pels prats d'herba, mil olors i colors diferents... Feia temps que no pedalava per l'herba.
Moment que estavem quasi al nirvana jejejje

Bé, ja va tocant tirar pel GR que ens tornaria a Salinas. Un gr 100% pirineaic. Guapissim. Amb la dificultat justa per disfrutar a brotones. Jo que anava amb la rígida en alguns llocs les passava putes pero he disfrutat moltíssim. El demolits m'esperava cada 2x3 jé jé però bé xinoxano anar fent... i parant a alegrar la vista.

Arribem a Salinas amb unes cares de gilipolles. Mirem el "regalo" de la ignitor del demolits i decideix obrirlo a veure què hi havia. Vaya desastre... Hi ha video, a veure si haura captat tot el "procés" jeje.

Trucadeta al Jorf a veure si s'apuntava al sopar. Estaven pedalent així que res, fem cap a un rte del cas històric d'Aínsa. De relax. Un sopar bo, mig litro de xampú, café, ha sortit barat!!! Jo esperava una clavada...
Veiem que no arriba el Jorf així que decidim tirar cap a casa q ja era tard (23h). Al final ens enxampa, parlem sobre la ruta, la seva ruta, la nova bici (intense uzzi vaya pepino i què fort que està per poder rutejar amb això...) possibles futures rutes... despedida i hastaprontos varis.

Quasi les 12 de la matinada fem via. Al final el camí se'm feia pesat, la son ja pesava jeje.

A per la pròxima!!!!!!
Si te fem envenja... doncs mira les "afotus..." jejej.

Pujadeta cap a Sin...


Xinoxano amunt...



pim pam disfrutant de les vistes durant la "pujadeta"


Arribant al Plan de Sevillún... el sol torna!


Panoramica 1


Pedalant pel prat!


Panoràmica, demolits, t'han clonat!!! jejeje


Principi del GR de baixada.


Pas trencat, a peu!


Chorrada final


Apa!!! ara falta les fotos del demolits :P

Demolitsteam:

Uffff, rutasssaaaaaaa.

Al principi la cosa no pintava massa bé, amb el freno petat i un ou incipient a la meva roda, però un cop posats en feina ens va sortir una ruta molt guapa. La pujada picava, i a mi em semblava que era eterna, que feia molts dies que no pedalava. Però la vista era tant acollonant que et passaven tots els mals.

Un cop adalt acollonant el lloc, i a més entre la llum de la posta de sol i lo verd que està tot després de tanta pluja una estona d'aquelles per recordar de padrí. Enfilem el gr de baixada i ens surt un d'aquells abandonats, però 99% ciclable, i amb el punt just d'aventura per gaudir d'una bona baixada.

Lo de la roda al final sembla que es culpa del tall d'un cm que he trobat per la part interior de la coberta ..... Això si, petar el bony va ser espectacular, jejejeje

A Ainsa estava tant relaxat i de bon rotllo que em semblava flotar. Això si, al dia següent matinar per anar a barna per curro em va matar, jejejejeje

les meves fotos





























el "bonyet" que li va sortir a la roda, producte d'una raja d'un cm per la part de dins .....