25 d’agost 2006

KDD Balaguer

Escrit per Arctos, 25/03/2006
La ruta............. Amunt, no Mariano?!!! Twisted Evil
No, de veritat, la ruta ha sigut GUPAISIMA, senders de pujada, de baixada i plans, pista la justa per enpalmar amb algún sender i fins i tot aquestos trossos eren divertits.
Cada dia que passa hem pregunto com pot ser que portés un munt d'anys fent "mtb" i no hagués conegut aquesta vertent d'aquest esport. Ara m'estic tornant alèrgic a les pistes de més de 3 metres i quan veig una baixada hem fico adrenalitic d'emoció, qui m'havia de dir que m'estic tornant una cabreta ara que començo a no ser tan jove.
Per cert hi ha una cosa que m'ha fet sentir diferent i és que de tot el grup era l'únic que portava rígida Shocked ....... on anirem a parar Rolling Eyes s'esta perdent l'autentic sentit de la mtb?? de bon rotllo, només m'ha sobtat però és normal veient per on passem.
En definitiva un grup de gent molt guapo, uns disfrutant de les pujades, altres de les baixades, altres de tot i altres ficant en ridícul a la Florestal -Segur que no son milans (Mariano i jo a duo) i als pocs segons teniem que abaixar el cap i donar la raó a la Mireia Rolling Eyes
Per no perdre les bones costums he tornat a descobrir un altre sender (el del pou de gel ha sigut preciós) i ja son tants que tindré que repassar-los per no oblidar-los i la tradició del bocata de NoZone (tu aprofités qualsevol parada per treure el teu entrepa).

Un plaer coneixer-vos i espero que aviat ens tornem a juntar.


Escrit per jam
A la fi s'ha pogut fer la kdd, i aquesta vegada no ha nevat, em sigut colla, ha fet un dia de puta mare i la ruta ha estat de collons. A les pròximes kDD's ja només cal que "ara ja tot baixada", ehh mariano Twisted Evil

Quan em sortit al matí rapidament s'ha vist que hi havien dos grups clarament diferenciats (només han calgut 50 metres de pujada per comprovar-ho) els pro i el mat (profesionals i matats Mr. Green). De tota manera els pro ens heu d'agrair als mat que vinguem, perquè sinó no pararieu a gaudir del paissatge i no podrieu comentar la jugada, jejejeje

La ruta ha molat, sobretot per redescobrir, una vegada mes, la noguera, que sembla infinita. Com collons podeu saber tants corriols? Que heu pactat amb el diable?

En resum un dia de puta mare (un altre, jejejej). Si els pro no us aburriu us deixarem que ens continueu treient a passejar de quan en quan sempre i quan les rutes siguin així de xules, jejeje

REEDICIÓ DEL TEXT I FOTOS PROXIMAMENT.