25 d’agost 2006

Eriste (Benasque)

Escrit per Arctos, 10/06/2006
Doncs avui per fi he pogut taxar de la llista de rutes pendents la ruta de Benasque Very Happy Cool .

Guiats pel Mestre del Costat Fosc (Jam) i acompanyats pel deixeble (NoZone) que per cert això d'anar a VallNord l'hi ha sentat molt bé i baixa com un llamp, doncs hem anat a fer una ruta per la vall de Benas.

Avui m'estalviarè les paraules i només dirè que ha sigut una d'aquelles rutes per repetir en plan cursa de la Copa Catalana, voltes i més voltes Very Happy Very Happy ...........quina passada de pujada, quins paisatges, quins colors, quines olors, quines flors i que bé que m'ho he passat. La baixada doncs m'ha semblat que durava 10 minuts i és que ha sigut molt divertida amb una mica de tot, gravilla de l'Aragó (pedrolos dels grossos), terra, curves de 180º, arrels, esglaons i arbres verds Shocked sí, per aquesta zona increiblement els arbres son verds i no com els de la plana que estan els pobres que dona ganes de buidar el camelbak allí per regar-los una mica.

Si abans tenia moltes ganes de pujar, ara encara tinc més ganes de tornar a fer lo que sigui, perquè allí tot és mtb de veritat i amb una temperatura fins i tot una mica fresca a primera hora del matí Shocked jo les primeres pedalades he sentit que hem faltava una mica de temperatura.........serà que soc llangardaix i necessito escalfar al sol abans de començar el dia Confused Rolling Eyes .

Pròximament fotos!