24 d’agost 2008

Jugant una mica amb la Pedals

Demolitsteam:
Aquests dies he estat donat tombs per la zona d'espot, i he aprofitat per jugar una mica a fer la pedals, això si, fent moltes trampes.

El dijous per la tarda vam fer el tram des de son fins esterri, amb combinació de cotxes. Guapo el primer corriol, pujada portadora i al final he pogut fer el gerdar, que era una assignatura pendent. Va ser una tarda entretinguda.

I avui, aprofitant que el teletubi voltava per la vall de boi i em podia fer de remonte he aprofitat per fer la primera etapa de la pedals. He sortit de conangles, amb un fred considerable, i només començar he descobert que el track que vaig carregar al gps no estava correcte, o sigui que a l'aventura, ja que només portava el mapa. El primer tram fins a vilaller força entretingut, amb bastant corriol i bons paissatges. I a més força entreteniment a fer de guia indi, tot mirant les rodades a les cruïlles per veure cap a on tenia que tirar. Paradeta per fer un té a vilaller i amunt cap al coll que separa les valls. Pujada portadora, i un cop adalt, com que pel que he vist al mapa em tocava baixar per pista, he fet una d'aquelles coses que no s'han de fer mai, i menys quan és va sol i s'ha dit a la gent que es feia una ruta en concret, que ha estat improvisar.

Adalt de la collada he vist un corriol que sortia per l'esquerra i he dit alló de "anem a mirar una miqueta a veure que tal", i mica en mica me l'he fet tot. Aventura total. He trobat de bollo un corriol que crestejava mantenint l'altura, no molt técnic, millor avui que anava amb la nrs, però amb la seva gràcia, encara que en algun troç una mica brut. Per guadir-lo. Només una parada técnica al mig per canviar una patilla de canvi que he partit (i ja en van ....) i al final he arribat a Coll. Des d'allí una altre corriol aventura m'ha deixat a la cruïlla d'Irgo, sense tocar carretera, jejeje.

Des d'aquí la idea era fer el camí de l'aigua fins a barruera, que era on he quedat amb el teletubi perquè m'acompanyés a buscar el cotxe, però només l'he fet a trams, ja que començava a anar molt pillat de temps i he tirat un troç per carretera. Trobat el teletubi birreta ràpida, recollir el cotxe i cap a lleida falta gent.

La veritat es que tenint en compte que sortia sol i amb una ma a cada ou, m'ha sortit un dia bastant rodonet.

es fotos de son i gerdar. No n'he pogut salvar gaires, ja que era molt de nit.











I aquesta està borrosa i fosca, perquè ja era bastant fosc i a més la vaig tenir que tirar d'estranquis, però tenia la seva gràcia veure un tio portant una bombona de butano en bici, jejeejje


I ara les del primer tram de la pedals

Efectes dels llams. A la primera no es veu massa però el tronc està buit per dins i atravessat















I ara algunes del corriolet que vaig trobar, encara que com que estava molt animat amb la sensació d'aventura en vaig tirar poques.