16 d’agost 2008

Castejón de Sos

Demolitsteam:
Doncs aquest dissabte hem fet una escapadeta ràpida per Castejón

La idea era fer una ruta amb tres bucles al voltant de castejon, recomanació de gpspirineo.

Matinada del quinze, cafetó i amunt. Un cop allí està una mica tapat però amb pinta d'aguantar, i fa gairebé fred.

Tirem cap al primer bucle, tot planejant al costat del riu. Paradeta per unflar la roda del davant del Nozone, que perd una mica. De sobte, darrera un revolt, el planejar es converteix en una pared per pista trencada matadora, que se m'atravesa totalment. Pujo, més bé m'arrastro gairebé tot el camí, mentres el nozone amb la rígida m'espera adalt, a sos, canviant ja la roda que definitivament està sense làtex.

Un cop a sos pujar una mica més fins un mirador, gaudir de la vista i avall per un pr no massa usat, però bastant net. Molta pedra grosa però es va baixant. Parada per comentar la parceleta que s'ha comprat el rígid, una altra paradeta per repasar el meu fre que fa soroll, trocet de pista, més pr aquí pel mig d'un bosc i més ràpid, més pista i ja tornem a estar a Castejon.

Anem a per un altre bucle. Pujada per la carretera de Liri, on canviem uns metres les bicis i si, hi ha diferencia entre la rígida i la meva en versió bikepark. És el que hi ha, jejeeje. Paradeta per admirar les cascades del Liri i amunt un altre cop. Desvio cap a Arasan, pujada una estona més i agafem ja el segon corriol del dia. Primer no massa interessant per entrar després en una zona de revolts pel bosc molt maca, amb algun pas amb el seu que. Arribem a la carretera amb un somriure a la boca, la travesem i empalmen amb la segona part del corriol, més del tipus riu sec amb pedra. Un troç més de pista i ja tornem a estar a Castejon

I aquí decidim finiquitar el dia, sense fer el bucle de bisauri, ja que era tard, començava a ploure i tampoc ens feia molta gràcia fer la pujada per carretera, aj que hi havia molt transit. Birreta ràpida i cap a casa hi falta gent.

No tinc fotos perquè quan portava 10 metres el gps s'ha quedat sense piles, i la meva càmara ha tingut que fer de donant.

Nozone:
a veritat és que va ser una ruteta entretinguda.

Les baixades eren divertides i amb aquell punt complicat on m'exigia filar fi i passar els punts més tècnics amb decisió (o a peu!!!), ja que el marge d'error de la frígida és molt petit!!! El meu dit gros en pot donar fe... està ben negre!

Demolits, en alguns moments em desmoralitzaves quan et veia passar per sobre de les pedres grosses com si tal cosa i jo em quedava clavat o directament ni meu plantejava jejejejejje

Almenos t'he fotut palpelo pujant :P Les rampes de la primera pujada em recordaven al coll d'oli... vaya parets!

Bueno ara el pase de fotos En vaig fer molt poques...

Vista de la vall desde Sos, primera pujada


Del mateix lloc...


Iniciant el PR. El poble Sos al fondo.


La pujadeta per ctra en direcció Arasán...


Inici del barranc dels 11 salts, es diu així oi???


Un carrer de Castejon de Sos...


Vista desde la terrasseta de la birra&patates... jeje


Apa... c'est fini!!