02 d’agost 2007

Ruta per Chia

Doncs al final ha caigut chia. Un mite menys.

Problemes de logística han fet que comencessim una mica tard, però encara que feia una mica de calor el sol no apretava fort. Amunt, que és la meva creu.

Em tirat per la ràpida, enlloc de pujar pel darrera. Pista tirant a pestosa, només ensucrada per les vistes magnífiques. La nova generació ens ha demostrat ràpidament que hi han els que vna en bici i els matats com nosaltres, i ens ha tingut que esperar tant que podia haver fet la pujada dos vegades. Però després ens em vengat, jejeeje. Arribar al mirador, tot esperant trobar-me a un subnormal que ens ha adelantat a tota castanya per dir-li quatres coses, o foteli dos osties, que ganes proutes que en tenia. Sort que un és educat.

Impressionant vista del sobrarbe, i avall. Primer per pista amb algun tram que evitavem, fins a la cascada, i d'aquí primer per un corriol bastant técnic de pedres grans, amb algun tram d'espenyer amunt, per despres típic corriol pirenaic, bastant planer i una mica brut, algun tram de baixada descomposta i rierol, i ja cap al final un pedregar amb gravilla del tamany entre un puny i un cap que la feien força "entretinguda". I així fins a Sahun. A destacar de la baixada les 3 punxades de l'ori, l'intent de reparació dels seus semi frens, l'amor del Nozone amb un esbarçer i a l'Ori que se li ha d'explicar que el peu va al pedal, no al plat, que fa puuupppaa.

Pel que a mi respecta m'ha agradat molt el tram técnic i la resta d'aquella manera. Tant temps esperant aquesta ruta i m'ha deixat un reguts agredolç. No m'ha motivat suficient per repetir-la. Em va deixar millor gust de boca la d'Eriste y el camí del Solano. Com a curiositat de lo que em mata la calor de la part baixa que picava el sol a la part alta que estava núvol de promig anava a 15 pulsacions menys!!

Unes quantes vistes. Com sempre les fotos no fan honor











Superman



Vista del sobrarbe



Trípode improvisat



La cascada



Una estampa que s'ha repetit, jejejeje



Més de la cascada





Ja al corriol







Fent amistats





I l'última, del Nozone mirant-se el corriol i pensant com era que no havia caigut i rememorant el seu amor per les pedres, jejeej




Poso algunes de les fotos que he tirat i tal com ho esperava... han sortit fosques.



superman2 jeje


N'hi han més d'aquest tipus, pero com q no surto mai a les meves fotos, em fa gràcia posarla!



La troupe de la ruteta


Va parir.... m'ha sortit de putamaree


jordi demolits



Ori


Vaia parell...


Delicies mecàniques.


Sahún



I EL MEGABOCATA TAN ANUNCIAT!!!!!!!!!!!!! Comparar tamany del bocata amb la copa...
Ademés era cansalada a la brasa... acollonant...


+ fotos aki

A veure quan me curro les 2 o 3 panoràmiques

Al final nomes dues panoràmiques:

Observant la vall...


Arribant al mirador del sobrarbe amb la cascada a la dreta


I eso es todo!

Vols comentar alguna cosa? Entra al foro!