ILERGETES MTB

Dos, tres, cuatro... ¡da igual! El número de integrantes no es determinante. Lo que importa es el puro placer, la relación y la negociación con cada una de las piedras, raices, aire, en definitiva con la naturaleza. Y el mtb, la cleta del monte. Sin prisas, sin pausa, sin dolor y mucho disfrute. Recordad "Arrancada de caballo andalúz, llegada de burro manchego".

25 d’agost 2006

Sant Llorenç de Morunys

Forma part d'un parell de rutes de les del Centre BTT de la zona.
Altament recomanable tot i que un mica deixat en quan a senyalització.

Camins i corriols sense massa dificultat però amb un paissatge molt xulo.


PROPERAMENT HI HAURÀ FOTOS.
Publicado por Jordi JG
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • ▼  2011 (8)
    • ▼  de maig (8)
      • Tracks dels Volcans: Dia 4 (Crònica)
      • Tracks dels Volcans: Dia 4 (Fotos)
      • Tracks dels Volcans: Dia 3 (Crònica)
      • Tracks dels Volcans: Dia 3 (Fotos)
      • Tracks dels Volcans: Dia 2 (Crònica)
      • Tracks dels Volcans: Dia 2 (Fotos)
      • Tracks dels Volcans: Dia 1 (Crònica)
      • Tracks dels Volcans: Dia 1 (Fotos)
  • ►  2008 (37)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (4)
    • ►  de setembre (2)
    • ►  d’agost (5)
    • ►  de juliol (12)
    • ►  de juny (4)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de febrer (2)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2007 (34)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (3)
    • ►  d’octubre (5)
    • ►  d’agost (5)
    • ►  de juliol (4)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (3)
    • ►  de març (4)
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (4)
  • ►  2006 (20)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  d’agost (13)
    • ►  de juliol (1)

Links

  • "Mini foro"
  • ForoMTb
  • Pete Fagerlin - HelmetCam

Estadisticas gratis
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.