12 d’octubre 2008

Estrenant la Trance a Montalegre.

Esctit per Demolitsteam:

La veritat és que tenint en compte les perspectives meteorológiques ens vas sortir un dia bastant rodonet.

Arribem a St llorenç i ja estava esperant-nos allí l'Adrenaliner motoritzat que tenim ara, jejejeej

Una estoneta fent-la pet i mirant les bicis, en especial la nova versió de la meva "NRS", ara amb maestro i 130 a darrera.

Res, tirem i amunt, i a la primera pujada veig que tinc un problema: La cadena nova salta damunt de la pinyonera, i no puc utilitzar el plat petit. M'arrastro com puc, tirant de potència que no és lo meu fins adalt de montalegre, rebentant-me a base de bé, però se'm fa curt, jejejeej

Ens equipem, la fem petar una mica amb una colla que hi havia per allí i avall. El nou traste es comporta de meravella baixant, encara que és molt nerviosa de direcció. M?ho passo de metro tant al primer tram com al segon, i mentres esperavem a veure si baixaven uns companys a l'entrada del tercer ens cau una mica d'aigua, no molta però suficient per mullar la pedra i fer-la patinosa. Llàstima, perquè aquest tram és el més técnic. Només començar em foto una revolcada tonta, que és queda en no res gràcies a les proteccions, ja que caig a plom a damunt de les pedres. UFFFFF.

Tirem una estoneta més, birreta i cap a casa.

Un bon dia, però ja torno a tenir MMMMOOOONNNNOOOOOOO


Nozone:

Les dues úniques fotos que vaig tirar.

La NRS després de caure per un barranc i deformar-se...

Una panoramica "automàtica" de prova... Vista desde Montalegre cap al sud.