08 de juny 2008

Bikepark series 08 -Round 1 -Vallnord

Escrit per demolisteam

Quin títol més pro que m'ha sortit ehhh!!!!

Doncs res, que desprès d'una setmana de moltes incertesses per temes d'agenda i meteorológics al final vam improvisar un estreno de temporada a Vallnord.

Erem el nozone, 2pedals i xavi del sector fosc de bikesport i servidora, amb moltes ganes i poc coneixement ;-)

Fotem una bona matinada, per desprès fer un bon esmorçar i a les 12 començar a posar el cul damunt la bici. Sort que després ens vam afilerar, jejejej

Per calentar li fotem a la old school, empalmant amb la route 66. Grinyola tot però anem fent. Després li fotem a la maxi, route66 again, woodpark, la cedric, que està foradada i plena d'arrels com sempre, s'ha d'estar molt boig per baixar ràpid per allí, skeepy track o com es digui, una altra route66 que alguns li han agafat el gust a lo de saltar, l'altre woodpark, una altra skeepy per tornar, una altra route66 i una maxi per acabar. 5 horetes a fondo que han acabat amb tot lo físic i depurat lo mental, jejeje. Segur que m'he colat en alguna però qui volgui que m'ho discuteixi :-)

Rentada de les bicis, amb el nozone comprovant la resistència de les llantes, eehhhh, i a fer un "petit" mos, que hi ha gana. Fer-la petar una estona i cap a Lleida falta gent.

A esmentar de la jornada:
- La supercàmara de video, que ens va tenir entretinguts encara que amb poc éxit, jejejej
- Sense incidents físics remarcables, uuufffff. Tot i que el gran premi estrella va estar disputat entre un parell, eehh
- Pocs incidents mecànics (que has canviat la roda, nozone!!!): Un disco, unes pastilles, una roda, un guiacadenes improvisat i para de contar.
- Vallnord està una mica "autopistatitzat". Ha perdut una mica el rotllo més trialero que tenia abans per una variant més tipus dh, encara que amb encant. No se, s'haurà de veure com està més endavant.
- El terreny estava gairebé perfecte. Algun troç amb fang que li donava el puntet d'emoció i poca trilla, a excepció de la cedric. A veure si dura, encara que ho dubto. A partir de mig estiu alló tornarà a semblar un camp de trinxeres.
- Tots vam anar bastant sueltos. Em va donar per mirar la velocitat mitja en una de les baixades i em va sortir 17 i pico, amb una punta de 53. I en total vam fer 39 km's
- Els meus discos ja han tornat a perder aquell color metàlic plata brillant que els hi havia deixat aquest dies de fang per tornar al més classic negre tornasolat socarrimat tradicional.
- Personalment vaig marxar content, a més de per tota la jornada per un pas que vaig encadenar al tercer intent que em va deixar el somriure tonto a la cara.

A per la següent!!!!!


L'equip matador:


Gana no vam passar ;-)




Més fotos