26 de juliol 2007

Ruta de les Ermites des d'Ivars

Teletubi diu:
Em "xorreja" la suor

Bones,

Per fir m'he recuperat de la calorada d'aquesta sortida, cal dir que la principal dificultat que vaig patir va ésser soportar el meu propi suor als ulls, pel demes la ruta em va agradar força. !!! Pujada pedregosa apart !!!, definitivament deu ser millor de baixada.

Per cert, algu sap on puc trovar "ancles" portatils per poder anivellar una mica els rendiments a les pujades salvatges.

Salut i fins la proxima...


Demolitsteam diu:
Jo també opino que és millor al reves
Però com que el track original era en aquest sentit tenia curiositat. La pujada aquella no té massa gràcia, i el tram adoquinat és matador. Per la resta, calor apart, una rutilla raillera ... S'ha de fer de tot, diuen, no, jejeej

Fotos:
L
es fotos del dia:

Aquesta em va fer gràcia pel cartell i san salvador al fons



La primera ermita (Sant jordi????). Hi havia unes mosques pesadiiisssiiimmeesss



La bèstia



Vista de la pujada matadora amb el teletubi treient les tripes



Arribada d'en teletubi de la pujada matadora. Sort que a mi no mèsperava ningú, perquè la pinta debia ser similar



I aixòi és tot