01 de juliol 2007

Enduro Express La Molina

Doncs bé, la cosa ha passat amb un gust agredolç

A l'hora convinguda ens trobem al bar l'equip triunfador, i des d'allí amunt. Anem amb el C2 del nozone però condueixo jo, que ahir algú va sortir de festa. No hi ha res com ser jove, jejejej

"Tiradeta" fins la molina com veig acollonir com van baixant les ratlles de l'indicador de gasolina. Un cop allí recollir el dorsal, tot montat molt fashion, anar saludant gent coneguda, agafar la ferralla i cap a la sortida.

Briefing de l'organització i sortida. Pisteta, corriol i això va pujant, minitrialera amb embús i pujada trencadora per pista, mentres comença a ploure i ens fa vent de cara. El 7 km inicials i 500 metres em sembla que s'allarguen bastant més, i no només per l'alçada, sinó perque es fa bastant puja-baixa. Arribem adalt, ens equipem per les tonyes i el fred (eh nozone) i avall. VAJA MERDA, baixada per pista tipus tallafocs amb tallants per l'aigua constants. Perillosa i sense gràcia. Un xaval s'estampa davant meu i es fa un bonic tall al colze. Total que de sobte tornem a estar avall, i jo amb una mala ostia considerable. Llavors ens plantejem la situació, i decidim no baixar a Alp, ja que com la cosa sigui per l'estil els mato, i a més desprès et queda una pujada de tornada més que considerable. Pel que he pogut llegir pels foros la baixada estava força bé però la pujada matadora

Passem al plà B, de Bikepark, jejeje. Pujem en el "delicat" (per les osties que dona) teleweb amunt i anem baixant per les diferents pistes. La veritat es que ens ho passem força bé. La Molina és diferent als altres bikeparks, potser una mica més bèstia i més tipus DH pur, però amb trams molt divertits. El Nozone està en estat de gràcia i em maxaca viu, i jo vaig fent, però no tinc un dia molt brillant. Una bona estona fins que cap al final de la darrera baixada el Nozone es menja amb patates un forat, i tot i que ell resta intacte la seva roda de davant no opina el mateix. Total que fem una aplicació d'ingenyeria superior avançada en una pedra per apanyar una mica la roda i anem tirant fins al cotxe, i un cop allí decidim donar el dia per tancat, i cap a Lleida falta gent.

Doncs això, ha valgut la pena la quilometrada pel bikepark, però a un altre montatge del solobici em sembla que tardaran a veure'm

La sortida


El oboca fent el paiaso, jejej



El nozone amb la jaqueta de goretex improvisada



La bici del nozone post "aiaiai que per aquí no és i que cony fa aquest forat al mig" jejej






Vols comentar alguna cosa? Entra al foro!