07 de gener 2007

Rutilla per Sta. Anna - St. Salvador -

NoZone diu:
Llastima de forquilla desunflada i que anava fent topes amb la mínima pedra :-/
Pero el dia no ha estat malament, bastanta conversa i de bici, només uns 12 km. HEM VIST EL SOL.

demolits diu:
un dia tranquilet, més aviat de senderisme, jejejeje

Hem sortit de la font de Sta Anna i a la pujadeta ja em vist que els turrons han fet estragos (donem-li al culpa a alguna cosa que sinó és molt dur, jejeje), i amb unes quantes paradetes hem anat pujant fins on comença la trialera de la font. Des d'allí hem tirat amunt fins on s'acaba la pista que arriba a l'ermita de Sant Salvador, i des d'aquí hem pujat amb la "bici a l'hombro" els graons de fusta i pedra que hi ha.

Un cop adalt hem "planejat" una mica per les pedres relliscoses, ehh Nozone, fins a l'ermita, tot gaudint del solet. Un cop allí hem menjat alguna cosa, hem vist lo guarra que es la gent i ens em equipat per baixar. El corriol estava força bé, i hem fet una variant sobre l'anterior vegada que hi vaig anar que no ha estat malament. En Nozone es barallava amb la seva forquilla mentres jo anava fent coneixences amb el funcionament de la Reign, amb la que cada dia em trobo més a gust. Se m'ha fet curta la trialera.

Un cop aquí en principi voliem tornar a pujar per fer la trialera de la font, però la pista estava tota enfanginada i enganxosa, per lo que em tirat per l'altra banda i tot planejant em arribat al cotxe. And that it's all, folks.

Jo no he tirat cap foto, perquè he tingut que posar les piles de la càmara al gps, que ahir no vaig recordar de carregar-lo. Penjo només una de l'altra vegada que hi vaig estar. Ara la tinc bastant més llarga .... la forquilla jejejejeej




-

2

3

4

5

6
7