03 de gener 2007

Rutilla per Prades

Doncs bé,que avui aprofitant que alguns teniem festa ens em marcat una "il.legal" per la zona de Prades poble.

Al final només i hem anat en Paket i jo, donades les "visicituts" tècniques d'algu, jejeje.

Hem arribat a Prades pobles desprès de passar per unes carreteres fosques i obagues, amb punxada al cotxe inclosa. Malament anem. Tot començar feia una mica de rasca, encara debia glaçar, però el solet començava a calentar. Hem fet la ruta que van fer els de la VT a la kdd de prades amb alguna variació.

Hem pujat per corriols i pista (amb unes pujades del cagar-se...) fins al tossal de la Baltassana. Desd'aquí una curta, i amb un començament potent que hem fet a peu, fins a empalmar amb la pista una altra vegada. Desprès "falso llano" fins al començament de "LA TRIALERA". Un riera seca amb tot el muestrari possible de pedres de totes mides i formes, i col.locades de totes les maneres possibles. Avui la veritat es que la bici m'ha ajudat, perquè jo poc fi anava. Al final, ja cansat hem arribat gairebé a Capafonts, des d'on hem agafat una pista amb MES pujades per tal de tornar a guanyar l'alçada, i després per una curiosa trialera de tobogans de pedra fins a prades. 20 km's i uns 800 m de desnivell positiu. Desprès sencers cap a casa.

PD: Com a nota divertida del dia ahir vaig montar a última hora el soport del GPS a la Reign, i ho vaig fer al reves, amb lo que avui he anat tot el dia amb el gps girat. Al final t'acostumes i tot, jejejeje

Algunes fotiquis. De les trialeres no n'hi que prouta feina tenia