15 de novembre 2008

Ermitanyos sense ermites...

Demolitsteam va obrir la boca i va soltar...

De quan en quan m'agafa el rampell de que el meu estat de forma és massa lamentable, i que tindria que rodar més, i m'apunto a les aventures de rally que és presenten.

Aquest cop m'he deixat "enganyar" pel nozone, que te una espineta clavada amb ermitanyos, i ja que no hi podia anar vam quedar de fer-la un altres dia. Total, que ens hi possem, més tard que no pas d'hora. Sortim tot embalats, a un ritme més licrós que no de proteccions, i a seguir la traçada. Primer a fons, fins al primer corriol, que no està mal, per acabar al riu els dos amb els peus molls, que estava més fons que els 3 dits de la darrera vegada que vaig passar. Quin fred a partir d'aquí!!! Seguim tiran i ja ens saltem la pujada a cervoles, per anar directes a os.

Paradeta a la font a pendre el sol i secar una mica els peus i amunt. Pista i més pista, que m'està començant a ratllar de valent, fins que apareix un corriol força entretingut, que empalma amb el corriol clàssic d'os a les avellanes.

A les avellanes ens estem una estoneta mirant el cartell del centre btt i comentant la jugada, i ja ens adonem que anem tard, per lo que toca posar-se una mica les piles. Tirem directe per carretera fins vilanova, i d'aquí cap a montalegre, sense pujar per empalmar amb la trialera clàssica, no la nova, que surt del primer pla. Després empalmen amb la nostra variant que ens deixa als peus de sant llorenç, i aquí ja tornem a seguir el track d'ermitanyos, però ara en direcció Balaguer. Pista i més pista propera al canal fins arribar al cotxe, estirar una mica que jo estic bastant apurat i cap a casa falta gent.

47 km's, 745 d'acumulat i, acollonant en mi, una mitja de 14!!!! Quin sacrilegi, jejejeej

A per la següent, esperem més trialera .....

Au, té l'única foto del dia

Juer, ara que m'hi fixo millor si que era fondo el riuet si, fins la forka, jejeej

Nozone:

Si, el rierol era MOLT fondo i més amb aquestes temperatures... uffff... una altra vegada passarem pel pont que hi ha al costat jejjeje

Mira lo dinar REPONEDOR... hipercalòric...

Demolits: No anem bé!!! últimament les fotos gastronómiques guanyen terreny a les de paissatges!!!! jejeejeje

Dinar sa i equilibrat, si senyor, jeje