17 de febrer 2008

Montalegre-St. Llorenç

La ruta a estat molt bé!

Hem pujat per pista fins a la segona hermita dels ermitanyos, en la qual ens hem trobat footings i senderistes que ens adelantaven (..... si nois, si..... és trist però és així... què hi farem...).

A dalt de l'hermita hem estat parlant amb tots aquells i fins i tot hem parlat de bicis amb dos que s'interessaven.

Posada de proteccions i avall!!!! la trialera era molt guapa, per fer la segona part jo i el demolit teníem el dilema de fer la trialera que ell ja coneixia o la dels ermitanyos de la última edició que jo em coneixia i que personalment a mi, havent fet la del demolits, us aconsello l'altra per la pròxima vegada, que mola més i és més llarga. Però al final hem fet la del demolits per que era més ràpida d'agafar i en l'altra ens haguèssim posat en mitja abatuda d'uns caçadors.

Un cop a baix hem fet una trialera amb possibilitats d'empantanegada, cal dir que no ha estat axí, bueno, una mica, però es perdona, jeje i un cop a la via del tren l'hem passat per sobre per que el túnel no ens ha inspirat confiança de pas.

A la via ens hem trobat uns escaladors i un pas d'aquestos verticals que tant m'agraden, aquest, amès, almb el picant de la perda suelta i cantelluda i una curva molt tancada al mig que quasi m'hi fa repensar, per que us en feu una idea, un dels escaladors havia comensat a baixar per on jo volia i ha relliscat avall (no s'ha fet res), encara m'ha anat bé per que així ha sortit del mig (jejeje, que mala persona que sóc!). Quan he sigut a baix la satisfacció era total!!!!

Acabat el pas de la via hem anat baixant uns metres més fins arrivar al poble.

Molt bona ruta!!!!!

Les superfotos ...





Comentaris al foro!