24 de novembre 2007

Cada auvella al seu estable...

Joan adrenaliner:
Jo mu e passat bé en general, encara que hem fet molt poca trialera allò de na per la neu estava guai. Anècdota: anava per la neu i de cop i volta se ma enfonsat la roda de davant assaco i he sortit volant per davant, sort que era tou... jeje

Al final un colega ma deixat la càmera per que deia que ell no té temps de fer fotos i que com que jo vaig davant n faig mes i aviam si me les envia.

Aveure que dieu, a si, em de na quedant per lo de l'Obac. Quan el demolits enceti el tema ja li diré què li sembla si em passeu a buscar per cervera, que em sembla que us vindrà de pas.

Salut i peles!


Jordi demolits:
Doncs jo vaig anar a Cervera, i teniem que ser 5 però al final només va venir el meu nebot. Vam fer la rutilla d'aquell dia amb el teletubbi, la que ens va portar el seu cunyat, amb alguna petita variant. Va estar bé, força relaxada i fent-la petar. El corriols estaven casi sense pedres. La veritat és que els recordava una mica més difícils.

Tampoc hi ha fotos, però la càmara si que la portava, només que la nit abans em vaig deixar el gps engegat per lo que em va tocar traspassar les piles de la càmara al caxarro. Així que no fotos. au.


Jordi Nozone:
la meva sortida ha començat a les 10 del matí que havia quedat amb el club al bar del poble (pujaven al poble i els tenia q fer de guia...) I res que no arrivaben i em moria de fred (boira i amb temperatures voltant dels 0º) així que em dedico a donar tombs pels carrers i a fer una mica de street pero nomes escales jejej

Finalment arriben així que bocata de fuet, vinet, aulivetes i caferet.

Així que ben carregadets ens afrotem la megapujada del Sagrat Cor on més d'un treu les tripes jejjee, enfrontem la primera trialera/senderillo força entretingut, on veig autèntics rezagados així que abans d'afrontar la segona part els aconsello que agafin l'alternativa (pista) i dividim el grup en dos, el primer grup ja tiren cap a lleida i el segon grup fem la segona part de la trialerilla i a la tercera part ens trobem amb uns caçadors que estaven en posició ilegal i amb cara de pocs amics i que ens deixen passr com perdonant.nos la vida... no sé que es creuen ni de què van aquestos...

I un cop acabada la d'alguaire (n'hi ha mes zones pero només hem fet la més llarga, la del Barranc del Reguer, i ens tirem direcció rosselló a velocitats absurdes on jo ja no tenia pedalada amb el desarollo 34-11 jajjaja i tenia por que em fés mal el genoll i res, unes finíssimes molèsties pero psicològic em sembla.

Quan arribem a Rosselló els altres decideixen tirar cap a lleida directament (ai, aquestos cagaprisas...) així que vaig a fer una trialera estrella de rossello jo solet pero disfrutant a fons de la Escaiola.

I cap a casa... a arreglar el mando de la maverick que avui finalment ha petat i a dinar un bon plat de sopa i pollastre a la brassa. Què més es pot demanar??? ;-)

De fotos res de res :(

Comentaris al foro!