03 de març 2007

Ruta per Montmeneu

Demolits diu:

Al final vam ser en Nozone, en Paket i servidora.

Endosada la racció de cafeina en vena al meu cos, que entre que feia quinze dies que no tocava al Reign i em ronda mig costipat ja tremolava, tirem cap a mequinensa amb el megane volador. Un cop allí decissió unànim de sortir de curt, que ja fa bo i amunt. Primer que carretera, tot fent cas omís de tota una sèrie de senyals de prohibit passar, voladures i similars... Desprès slalom de camions i vistes a l'explotació minera, que et fa sentir-te com un il.legal intentant passar desapercebut, i tot això per pistes i més pistes. Bordejar el Montmeneu per un corriolet de 200 metres i desprès pistes i més pistes. Baixada per una trialereta fàcil fins a la Granja, que es fa curta. Allí barretes apartant a les mosques empipadores, punxada de la Kona voladora, i amunt per .... emoció ... pistes i més pistes. Per cert, vaja pujada més desmoralitzadora, veient-la tota la estona sencera. Desprès planejar per pistes i més pistes i al final un tramet de gr que ens porta fins al cotxe, amb algun pas una mica técnic però que es fa curt. I mira que jo ni tenia el dia ni el cos, que a aquestes alçades ja estava més fos que no pas una altra cosa.

Doncs res, en resum, ja m'he respós la pregunta de com era aquesta ruta: 96% pista i més pista i 4% trialera. I com aquest tipus de rutes me les prohibeix la meva religió no em tornaran a veure per allí

En quan tingui alguna estona ja penjaré alguna foto de els frondoses arboledes i els majestuosos ca
mps verds ....


Nozone diu:

Doncs a mi no em va desagradar la ruteta... com a sortideta no está mal, no és del nostre estil, ok... però bueno, per mi, deixem-ho en acceptable ;-) S'ha de fer de tot ehhh

La pujada de la granja d'escarp, a mi no sem va fer molt pesada... serà que estava inspirat o algo... jaja però a l'arribar a dalt em vaig adonar que ens vam passar quasi 40 min fent la pujadeta de marras, sem va passar el temps com si fos 15 min.

Per cert allo de les mosques, no eren mosques sinó mosquits, es veu que hi ha una plaga d'una espècie de mosquit tropical per aquella zona.


Fotos:

INTRUSISME
A

PUJADES I MÉS PUJADES
B

PAISATGES "PRECIOSOS"
C

"RECONFORTANT"
D

I SOBRETOT... BONA COMPANYIA


n parell de fotos que vaig fer aquell dia: