17 de març 2007

Montrebei Extrem 99% ciclable

Doncs, avui tres aguerrits guerrers han aconseguit vencer, no sense dificultats, al castell de Montrebei.

a les 9:50 sortiem del parking del congost per la banda de Pont de Montanyana, des d'allí "suau" pujada o "falso llano" per reg asfàltic, primer fins a Alsamora i desprès amunt fins a la collada. Mil i algo metrets de no res que m'han fet treure el que no tenia mentres els meus companys m'apallisaven vilment, jejejej

Un cop adalt picar alguna cosa, tota la ferralla sobre i avall. El primer tram d'investigació encara ha sortit prou bé, no ha estat tot trialera però si un corriolet semiperdut amb la seva gràcia. Desprès empalmada per pista, que per cert amb les obres l'han cnviada de lloc, fins al desvio de la carena des castell Des d'alli per trialera BESTIA (m'he colat de corriol) fins al castell. Pista puja baixa fins al lada cremat i aquí agafar forces i avall per la trialera de Mas Carlets. He saldat deutes pendent però la primera pedra ha pogut amb mi. Per cert que el freerider Nozone si que li ha tirar amb un estil "peculiar" però efectiu. Un cop a Mas carlets amb un somriure em continuat pel corriol del congost, que té la seva gràcia, procurant no atropellar ningú i donar bona imatge. Al congost el morbo de pedalar amb tant patí i la vista sempre espectacular. Després cap al pont i cap al cotxe, on hem arribat a les 15 bastant rebentadets.

En resum, uns 30 i pico llarg km's, 1300 metrets pel cos i una ruta de les que es recorden temps

I ara unes quantes fotos, que no li fan justícia al lloc però és el que hi ha. Quan un és negat no dona per més























l principi... pujant pujant... cap Alsamora
a

Pujant pujant pero cap al Coll d'Ares
a

Una vista desde la pujada, mentre esperava als globers aquestos, santa paciència jajaj (ja me fotran ja)
a

Finalment Coll d'Ares!
a

Mentre els altres estaen tot emocionats del caminet en desús descobert... jo a fer fotos per deixar-ne constancia :D
a

Més del mateix lloc
a

A la Cresta subebaja
as

Buscant el corriol perdut... i vaia lloc on ens hem fotut!!!
a

Més.
a

Per aqui darrere hem baixat... i no es veu per on!!!
as

Baixant Cap al Mas Carlets... un tram mol guapo i exigent.
as

ASD

Finalment al Congost, jo l'he feta a peu, m'estimo massa jejej
asdddd

Panoramica vertical... m'encanta.
aads

Pont metàl·lic
asd

Cap als cotxes q es fa tard! (jo no...) Per cert, aqui diguem que és l'unic lloc on HE CAIGUT jajaja ver para creer.
asdds

Salut a tots!!!