15 de desembre 2007

Prades accidentat :-(

Crònica que no voldria explicar-la...

Bueno... la crònica l'he de posar igualment...

Bé finalment hem quedat als Lauren amb un fred de l'òstia (-7ºC) arribo i veig que no hi ha ningú... aparco i espero. REsulta que allí estava el Nacho, doncs res a saludar-lo toca, surto del cotxe si me congelo jeje.

Converseta esperant als altres, arriba el Txema, acte seguit el Joan, carreguem les bicis i finalment apareix el Jordi, carrego la meva al seu i fem via cap a Masia salat on per sorpresa de tots alli s'organitzava un event de rally, jo de bon grat m'hauria quedat a babejar els pepinos... pero fem caferet i cap a poblet.

Arribem a Poblet, ens preparem i sortim a les 9:10 aprox tots ben congelats... però a les primeres rampes ja entrem en calor. Arribem a la primera senda de pujada (no és el matarrucs... com se diu???) on ja treiem tripes je je je, baixar pel colom, pujar fins a la part alta on es veu clarament la diferència fisica dels presents... jo que no volia forçar el genoll q sinó ja veuríeu

Arribem al tallafocs, fem la senda planejadora, tot anava bé fins que veig al txema al terra. Esperava que no fos res pero quan veig al jordi correr ja mal rollo. Quan arribo jo ja em feia mal hasta a mi.... total que l'ajudem i fem el que podem... i anem fins al tallafocs en si. Decidim plegar. nacho i jordi sen van cap als cotxes i els altres anem caminant fins a la cruilla... estona que se'ns fa interminable. Arriben amb la furgo, se'n van i nosaltres (albert, joan, jordi i jo) anem a aprofitar la baixada i la fem per mirador de la pena de baixada, matarrucs de baixada (aquest si que es diu així que m'he fixat en els cartells jeje) i cap als cotxes.
A una velocitat acollonant, mai havia baixat tan ràpid, anava ben acollonit i anava amb les proteccions a la motxila... si esque...

Recollida cagan llets i cap a lleida, deixem al lesionat a l'hospital i reubiquem material i tots cap a casa.

Ànims Txema!!!

Les poques fotos que vam poder fer...

Se veu el fred que va fer ehhh



Genteta pujant...



Panoràmica



Paket i demolits al xinoxano



No hi ha més, després va començar el xou.

Si voleu deixar algun comentari, entreu al foro!