05 de novembre 2006

Ruta del carrilet d'Olot a Anglés

Doncs diumenge vaig fer aquesta ruta, en honor al meu costat més paxanguero globeril que també em mola, jejejejeje.

Erem 9 adults i la pitufa, i ademés CAP d'ells surt habitualment amb la bici. Només un parell s'estan començant a enganxar, ja cauran, ja, la resta jejejejeje

Va costar una mica coordinar-nos tots, i enlloc de començar a les 10:30 ho feiem a les 12:30, però ens va sortir un dia despejat i collonut, encara que una mica fresc.

El carrilet en si té una gràcia relativa, però passar per uns llocs fantàstics. Els primers 8 o 9 km fa una lleugera pujada d'uns 120 metres de desnivell, i la resta ja es tot baixada o planejant. Vam començar tot xino xano gaudint de la ruta, jo amb el carret a darrera que a part anava carregat amb tot el que anava sobrant als demés i anar fent. Vam sortir de les Presses, i després Sant esteve d'en Bas, Sant Feliu de Pallerols i les Planes d'Hostoles. Aquí vam parar a dinar i nosaltres amb la petita vam agafar el cotxe escombra, ja que al sortir tard se'ns havia fer tard i començava a fer una mica massa de fred per la cria. La resta van acabar la ruta com uns campions. 35 km's!!!

En resum: Un dia de conya, d'aquells que acabes amb un somriure d'orella a orella. Segurament acabaré comprant una cadireta per la cria, ja que el carret si no es per superficies molt planes bota massa. Té l'avantatge de que el tanques i la cria va dormint calenteta, però per la resta es una mica rotllo.

A veure si aquest vespre tinc una estona i penjo alguna foto, jejejejej

Unes fotos per fer-vos una idea.

1

2

3

4

5

6